svarar lite medans jag väntar..

SENASTE:
Dryck: oboj
Telefonsamtalet: mamma
SMS: pontus ( bror )
Senaste SMS:et du skickade: " ska försöka :) puss&kram
Sång du lyssnade på: fortfarande samma knas ( kartellen )
Gången du skrattade: vid frukosten
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: dejtar inte direkt..
Har någon varit otrogen mot dig: mm
Varit otrogen: nä!
Förlorat någon speciell person: ja..
Varit deprimerad: mh
Varit så trött att du somnat sittandes: ja det nog hänt.
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: mörkblå
färg 2: vit
färg 3: grå
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ah
Fått ditt hjärta krossat: yes
Skrattat så att du har börjat gråta: haha, oftast blir det så :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: mina bästavänner
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja insåg jag så fort jag träffade dom
Fått reda på att någon har pratat dåligt om dig: ja
Kysst en kompis av samma kön: klart man har
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: haha, jag vet inte riktigt..
Hur många barn vill du ha: 2-3-4 haha
Har du några husdjur: nej inte just nu
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din födelsedag: hade fest
Vilken tid vaknade du idag: 10:40
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt med bloggen
Någonting som du längtar till: att vi ska till Spanien om en halv timme
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ja en helt del.
Vad lyssnar du på just nu: tystas ner - stress
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja..
Vad gör dig irriterad just nu: att vi inte är i Spanien än -.-
Vad är ditt namn: Alina
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: skorpion
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: vasaskolan
Hårfärg: brunett
Längd: 1.56
Piercings: töjningar båda öronen, navelen och haft i läppen vänster sida..
Tatueringar: ja på ryggen
Höger eller vänster: höger
DIN FÖRSTA:
Operation: vet inte om jag har opererats
Piercing: naveln, öronen & läppen
Tatuering: på ryggen
Husdjur: katt
Vaccination du minns: ingen aning
JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: åka till spanien
Lyssnar du på: payphone
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: yes
Vill du gifta dig: det hoppas jag på att jag vill :)
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller pussar: lika bra båda två
Kortare eller längre: längre om det går
Romantisk eller spontan: spelar ingen roll
Snygg mage eller snygga armar: snygg kropp ;)
Tatueringar eller piercingar: båda
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande: förhålade
Bråkstake eller tveksam: badboy
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: ah, färg insen
Haft sex på första dejten: nej dejtar int
Har du blivit arresterad: nej!
Dissat någon: yes
Gillat din tjej/killkompis (mer än som vän): ja
TROR DU PÅ:
Dig själv: yes
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: ah
Himlen: absolut
Tomten: nepp
Andar: mer än nått annat
Änglar: ja
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flick/pojkvän på samma gång:
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja om man vill
Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj och mina vänner


min gamla piercing och tatueringen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: